Cisco unified communications manager

Bu sistemlə işləyən mütəxəssiz məsləhətləri lazımdır. İşləyən varsa yazsın zəhmət olmasa

 

 

Idarəçi qeydi: sualı aydın və konkret şəkildə verməniz gərəkdir. 

Səs: 0. Bəyənilsin Zəifdir

Baxılıb: 1411 dəfə

Cavablar ( 2 )

  1. Probleminiz barədə dəqiq yazsanız bəlkə köməklik edə bildik.

  2. Salam.Cisco unified communications manager -e Call Manager-de deyilir.Call manager esas isi IP telefonlari yoneltmek ve call routing qerarlarini yerine yetirmekdir.Call managerin butun elaqesi  TCP/ip protokolu ustunden qurulur.Umumi olaraq Call managar ucun IP nomrelerini telefon nomreleri ile birlesdiren ve  melumat bazasinin qurulusudur deye bilerik.

    IP telefonlar sebekeye qosuldugu anda Call manager-de avtomatik olaraq qeyde alinir elece de ozunuz de əllə elave ede bilersiz.

    IP telefonlarin avtomatik olaraq Call manager-e qosulmasi isinin gorulmesine  Auto-registration adlanir.Auto Registrationun xususiyyeti ve hansi araliqdan  DN (Directory Number – Telefon nomresi)paylanacagi  System – Cisco unified cm -de olan Call manager-in icinde tenzimlene biler.

    Bu haqda genis yazmaq olar sadece qisa olaraq yazdim umid edirem yeterli oldu.Ugurlar

     

Cavab yazın