Kaspersky System Center

Salam. Aranınzda Kaspersky System Control Severlər işləyən olub ?
Kaspersky anti-virusun nəzərdə tuturam.
Məndə belə bir problem var, Serverdəki bütün updateləri silib yenidən bütün updateləri yükləmək istədim. Çünki klientlərdə anti-virus update olunmurdu.
İndi isə serverin öz update reposunu updateləri əlavə etmək istəyəndə ” can not connect to update source” error çıxardır.
Mühitdə firevval və netfilter var, ancaq kaspersky üçün bütün rolelar açıqdı.

Maraqlısı odu ki, kliyentlərdə update manual buraxdıqda update edir.

Kimsə bəlkə təcrübəsində rastlaşıb  ?

Səs: 0. Bəyənilsin Zəifdir

Baxılıb: 963 dəfə

Cavablar ( 8 )

  1. Salam

    Əgər firewall və s normal tənzimlənibsə, ola bilərkaspersy system centüre virus düşüb. Bu hal çox başverir, virus sırf updateləri bağlayır. Kaspersky kido killer proqramı ilə virus varsa təmizləyin

     

    https://support.kaspersky.com/viruses/disinfection/1956#block3

    • Salam Elxan bəy, cavab üçün təşəkkürlər.

      Virus yoxdu serverdə, dediyiniz utilitlə də yoxladım.

      Kaspersky öz forumunda update utility ilə updteləri dartmaqı məsləhət gördülər. Onu elədim amma yenə də update eləmir. Şəkildə baxsaz taskın nəticəsin görə bilərsiz.

      http://imgur.com/a/tST0b

  2. Çox belə enteresan, indicə yenidən buraxdım taskı normal yüklədi )))

  3. Salam

    Ilk növbdə kaspersky secirity centerin servisini restart edin, bir daha yoxlayın, problem baş təkrarlansa aşağıdakıları edin

    1. Serverin saatı düzgündürmü? Düzgündürsə Time zone düz seçilibmi?
    2. serverdə internet səhifələri açılırmı? Ilk növbədə Kaspersky.com yoxlayın
    3. serverdə antivirus varmı? yadda saxlayn yalnız kaspersky antivirus yazıla bilər, digr antivirus yox
    4. Kaspersky servis hansi istifadəçi adı aldında işə düşür? local ssytem account altında işə düşməsi məsləhətdir

    1. update task -ı dayandırın
    2.Task Managerdən   up2date.exe nin işləməsini dayandırın
    3.aşağıdakı qovluqun içini təmizləyin:
    “…\Application Data\Kaspersky Lab\Kaspersky Administration Kit\8.0\temp\temporaryFolder\”
    (e.g. C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Kaspersky Lab\Kaspersky Administration Kit\8.0\temp\temporaryFolder\”.

    4.Update taskı yenidən işə salın

  4. Elxan bəəy, məlumat üçün təşəkkür edirəm.

    Updateləri silib, yenidən update utilitiy ilə buraxdım.

    Hal hazırda kliyentlər update alır task vasitəsi ilə, amma KSCdən yox. Kasperskyinin internet üzərindəki serverlərindən.

  5. Salam

    Klientlerde kaspersky agent yazilib? Əgər yazılıbsa kapersky admin xenterde Agentlə əlaqədə + işarəsi var və əlaqənin olması normal görsənir?

  6. Aha əlaqə var, normal görsənir. Hələlik Kasperskyini öz lablarınnan qoymuşam yükləsin )))

  7. Sağ düyməni vurub “Check computer accessibility ” secdikdə əlaqənin olduğu cavabını alırsınızsa, kaspersky klienti klient kompyuterin 1 dən silin, KAspersky admin center üzərindən yazmağa cəhd edin, görün normal yazırmı?

    Klient kompyuterlərin kasperskinin saytından birbaşa yenilənməsi, boş yerə intenet traffiki sırf edəcək. Yaxşı olar problem aradan qaldırıla

Cavab yazın